♦ WYSYŁKA W CIĄGU 24 GODZIN      ♦ TYSIĄCE ZADOWOLONYCH KLIENTÓW      ♦ MOŻLIWOŚĆ ZWROTU DO 14 DNI      ♦ TEL. 730 094 018

Zwroty i reklamacje

Zwroty

Zakupione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki. W tym celu skontaktuj się z nami, udzielimy szczegółowej instrukcji i udostępnimy formularz odstąpienia od mowy zawartej na odległość.

 

Wybierz produkty do zwrotu

Zwróć wszystkie lub tylko wybrane produkty z listy zamówień. Na zwrot masz 14 dni.

Podaj szczegóły przesyłki

Sprawdź dane “zaciągnięte” z zamówienia i uzupełnij brakujące informacje: m.in. formę wysyłki, typ opakowania i datę nadania.

Zapakuj i nadaj paczkę

Spakuj zwrot w to samo lub inne opakowanie. Przekaż paczkę kurierowi, zanieś do paczkomatu lub punktu nadania. Produkty wrócą do sklepu.

Zwrot możesz również odesłać na poniżej podany adres.


 

Adres do zwrotów:

SENTA-STUDIO Krzysztof Wesołowski

ul. Ostrowskiego 30 lok. 140

53-238 Wrocław

730 094 018


Reklamacje

Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt okazał się wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, chętnie pomożemy Ci rozwiązać ten problem. Poniżej przedstawiamy procedurę reklamacyjną:

 

  1. Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo:

    Telefon: 730 094 018

    E-mail: sklep@lokomo.pl


  2. Opisz szczegółowo problem, który napotkałeś, i dołącz wszelkie istotne informacje oraz dokumenty, takie jak numer zamówienia, paragon lub faktura.
  3. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w możliwie najkrótszym czasie i udzielimy dalszych instrukcji dotyczących reklamacji.
  4. Jeśli reklamacja zostanie uznana, będziemy dążyć do rozwiązania problemu w sposób, który będzie dla Ciebie najkorzystniejszy. Może to obejmować wymianę produktu na nowy, naprawę, zwrot pieniędzy lub inną formę rekompensaty.

 

Adres do reklamacji:


SENTA-STUDIO Krzysztof Wesołowski

ul. Ostrowskiego 30 lok. 140

53-238 Wrocław

730 094 018

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl